FAQ


    Ik ontvang geen bevestiging van mijn bestelling.

    Controleer of u het hele bestelproces goed heeft doorlopen en ook op de laatste knop in het bestelmenu heeft gedrukt.

    Hoeveel kan ik van
    een
    product bestellen?

    Het aantal artikelen op voorraad staat altijd vermeld boven de bestelknop bij het artikel. U kunt hier het aantal gewenste artikelen aanklikken.
    Omdat het tweedehands produkten betreft is het niet mogelijk meer te bestellen dan we op voorraad hebben.

    Na mijn bestelling is het artikel niet meer op voorraad

    Als u het laatste artikel van de voorraad heeft besteld wordt de voorraad automatisch op nul gezet. Het product is dan voor u gereserveerd.

    Kan ik mijn bestelling afhalen?

    Dat kan op afspraak in Klazienaveen. Wij zijn uitsluitend een webwinkel.

    Waarom zijn de verzendkosten op de definitieve nota aangepast?

    Voor de verzendkosten worden automatisch 5,75 gerekend. Als blijkt dat deze lager (in het geval van brievenbuspost) of hoger (in het geval van een zending naar het buitenland) uitvallen, zullen wij dit aanpassen. Zie hiervoor ook de rubriek verzendkosten.

    Kopen jullie ook speelgoed in?

    Momenteel kopen wij geen speelgoed in. Wanneer wij wel weer gaan inkopen zullen wij dit op de website vermelden.

    Ik mis een onderdeel van een spel of speelgoed, heeft u dat misschien?


    In principe staat alles wat wij op voorraad hebben op de site. Kijk hiervoor bij de diverse rubrieken 'losse onderdelen'.

    Ik heb een andere vraag

    U kunt uw vraag stellen via het contactformulier. Wij zullen u zo spoedig mogelijk antwoorden.









    Sitemap